top of page

לדבר בשפה של תעשיית המוזיקה

הרצאה בנושא נטוורקינג, יח"צ ובוקינג

בכל מקום יש שפה מקומית, שאם נלמד כמה מילים בה ונבין את הקודים שלה יהיה לנו קל יותר לקבל יחס, לקשור קשרים ולהשיג את מה שחשוב לנו. זה נכון גם לתעשיית המוזיקה: גם לה יש שפה וקודים ייחודיים, שאם נכיר ונתרגל אותם נגלה שקל לנו יותר לעורר עניין, ליצור שיתופי פעולה ולהשיג הופעות והשמעות.

במפגש נלמד איך שדרניות רדיו קוראות קומוניקטים, מה חשוב לעיתונאים כשהם מקבלים סינגל, מה השיקולים של מפיקות פסטיבלים ואנשי בוקינג במועדונים, ואיך מתקשרים באופן שיוצר קשרי עבודה טובים ומביא להישגים אמיתיים.

מה אנשים חושבים על ההרצאה?

bottom of page